Bluegaz Grilldoft på burk

Bluegaz lanserar grilldoft på burk!

PRESS – 2022-04-01
Under våren 2022 lanserar Bluegaz sin nya produkt; Grilldoft på burk.

Gillar du doften av grillat? Men tycker det är jobbigt att hacka, marinera, dra av grillskyddet, sätta på grillen, vänta till det blir klart och sen behöva diska och plocka undan? Då är kanske Bluegaz nya grilldoft på burk något för dig. Under våren 2022 lanseras nämligen den efterlängtade produktnyheten. Sprayflaskan med grilldoft är för de kunder som vill slippa allt krångel med grillning men ändå njuta av dess härligaste aspekt; den ljuvliga rökiga grilldoften.

– Vi har haft en enorm efterfrågan på denna typ av produkter. Bluegaz grilldoft på burk är verkligen en revolutionerande produkt som jag är säker på kommer bli en del av alla svenskars hem i framtiden, säger Håkan Pålsson som är säljansvarig på Bluegaz.

Bluegaz har med hjälp av revolutionerande teknik förfinat den unika och rökiga doft som uppstår vid grillning, processen har tagit över tio år och startades 2021. Resultatet är en underbar grilldoft som kunnat sparas ner i en lufttät behållare. Flaskan är gjord av av 100% återvunna material och håller i upp till tre år.

Få härlig grilldoft på uteplatsen i år utan att ens dra fram grillen.

Spraya med fördel i trädgården, i vardagsrummet, i köket, på sänglakanen, eller på uteplatsen för att få den där rökiga grilldoften som skapar lycka och välbehag. Utan att ens behöva sätta igång grillen.

Läs mer om grilldoftburken på Bluegaz.se och följ Bluegaz Instagram för mer produktnyheter och härlig grillinspiration i vardagen.